EDIC Split sudjelovao je na prvoj radionici o vještinama upravljanja digitalnim medijima i društvenim mrežama u Zagrebu. Radionica je organiziralo Predstavništvo Europske komisije u Republici Hrvatskoj i marketinška agencija Instinct a odvijala se u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu. Radionica je namijenjena djelatnicima Europskih dokumentacijskih centara i Informacijskih centara službe Europe Direct (EDIC). Nakon Zagreba, radionice će se održati i u drugim gradovima u Hrvatskoj.
Voditeljica radionice bila je Nataša Blagojević iz agencije Instinct. Neke od tema radionice bile su povijest, svrha i namjena društvenih mreža, posebno Facebooka i Instagrama, strategija prisutnosti na društvenim mrežama, postavljanje ciljeva, odabir kanala, načini predstavljanja, oglašavanja i komunikacije, stvaranje plana, odabir prikladnog sadržaja, upravljanje sadržajem i komunikacija te praćenje aktivnosti i rezultata komunikacije, promidžbe i oglašavanja.
Tijekom radionice sudionici su usvojili mnoga korisna i zanimljiva znanja koja će im zasigurno pomoći u daljnjem radu i biti znatna pomoć u poboljšanju vlastite prisutnosti i oblikovanju informacija o Europskoj uniji na društvenim mrežama, koja je u zadnje vrijeme neizostavan dio poslovanja.